2013. szeptember 18., szerda

2. Kötet - 011. fejezet

Előljáróban annyit, senki ne ijedjen meg, hogy újra három szálon fog futni a történet... nem fog, ez amolyan egyszeri alkalom volt, magam sem szeretem az ezernyi szemszöges blogokat, de most szükségét éreztem, hogy bevonjam őt is.

Jó olvasást :)




Jongin POV

Úgy éreztem szétszakad a szívem. Onnantól, hogy felajánlottam életem legönzetlenebb ajánlatát, sajog a szívem. De az utolsó mondata annyira fejbe vágott, hogy nem tudtam folytatni.
Pedig, tejóég, mennyire kívánom
őt. Elmondhatatlanul... mégis kénytelen voltam elmenekülni.
Annyiszor láttam már
őt összetörni, nem akartam, hogy ő is viszontlássa, ahogy darabjaimra hullok.

Nehéz szívvel fordítottam neki hátat, de muszáj volt. Ő nem tud elszakadni Sehuntól. Attól a szemétláda, seggfej, baromtól.

Felnéztem a háztömbre, tekintetemmel az ablakunkat kerestem, még most is reménykedem, hogy Luhan ott áll előtte, és engem figyel. De nem. Valószínűleg a tökéletes testével fekszik az ágyon, töpreng és mardossa a bűntudat.
J
ól ismerem őt, tudom, hogy lelkiismeret furdalása van miattam. Azt is tudom, hogy csak szánalomból és szeretethiányból engedte, hogy majdnem lefektessem.
Mind tudom ezeket, mégis én éreztem magam a legboldogabb embernek, hogy hozzám fordult. Ha csak egy pillanatra, akkor is. Tényleg szánalmas vagyok... de annyira szeretem. Annyira, nagyon szeretem
őt.

- Szedd össze magad, Kai! Jézusom - morogva húztam össze egyenruhám és kicsit dühösen, de elindultam előre.

A lábaim maguktól vittek, és közben azon gondolkodtam, hogy mit tegyek. Hogy viselkedjek Luhannal. Úgy ahogy eddig? Legyek csak a barátja? Vegyem semmisnek a mai esetet? ... Igen... az lesz a legjobb. Mindkettőnknek. Ő amúgy sem belém szerelmes... hiábavalóak az érzelmeim, csak saját magamat bántom. Én meg a mazochista hajlamaim.

Egy kávézóban kötöttem ki, fáradt voltam és csalódott. Szomorú és dühös egy kicsit. Kértem egy nyugtató teát és sóhajtozva ültem egyhelyben. A sírás fojtogatott, de nem akartam engedni a gyengeségnek. Megszoktam már, hogy Luhan ilyen. Évek óta szeretem és sosem vette észre. Megszoktam már, hogy sohasem vett észre engem.
Akkor miért ilyen rossz érzés? Miért érzem úgy, hogy átgázolt az önbecsülésemen? Miért nem tudom félvállról venni?

- Kai? - éreztem meg egy kezet a vállamon. Megijedtem a hirtelen érintéstől és hangtól, így rögtön látogatóm felé kaptam a fejem.
- Kris? - kérdeztem vissza döbbentem, miközben néztem, ahogy szó nélkül helyet foglal velem szemben.
- Megkönnyebbülés, hogy tényleg te vagy az. Gáz lett volna, ha egy idegent szólítok le - mondta és vigyorogva megvonta a vállát.
- Mi járatban erre? - kérdeztem.
- Sehuna nincs jó passzban, így magára hagytam. És te?
- Lulu is így van... - sóhajtottam egyet, majd csendben maradtunk addig, amíg letették elém a rendelt teámat. Kris megragadva az alkalmat kávét rendelt.

Kris felbukkanása kicsit feszültté tett. Mosolyogva ült velem szemben és a kávéját kortyolgatta. Tényleg igaza volt Luhannak. Ez a pali nagyon furcsa... és ijesztő a kisugárzása. Olyan, mintha a tekintetével azt sugározná, hogy "én mindent tudok" .
Mindent tud és ő ezt mosolyogva konstatálja.
Biztosan szúrós szemekkel méregethettem, mert önfeledt mosolya eltűnt, csészéje vészjóslóan csörrent, ahogy a tányérra helyezte. Tekintetéből az jött le, hogy valami komolyat akar mondani, így bár kicsit tartottam attól, amit készült elmondani, de kíváncsian meredtem rá.

- Hé, kölyök... - szólalt meg mély hangján. Felpillantottam, és ekkor ráeszméltem. Mi már egyszer találkoztunk. Döbbenten meredtem rá, ő pedig diadalmas, beképzelt félmosolyt villantott. Nagyot dobbant a szívem. - Tudtam, hogy láttalak már korábban is. A múltkor is annyira ismerősnek tűntél.
- Igen. Valóban nem akkor találkoztunk először, de őszintén, nekem is csak most ugrott be - bármennyire is taszított a tudat, hogy beszélnem kell vele, meglepően magabiztosan csengtek szavaim.
- Szóval... mennyit tudsz? - kérdezte, mosolya újra eltűnt, szemei élesen fúródtak enyémbe. Pontosan tudtam mire gondol. Felsóhajtottam, hosszú pillantásunkat nem szakítottam meg, de végül fáradtan dörgöltem meg arcom és utána válaszoltam.
- Épp eleget. És nem akarom, hogy pont Sehun legyen mellette.
- Sehun megtudja védeni - válaszolta és hátradőlt a székben.
- Persze. Ne röhögtess. Miatta van minden. Most körülbelül mindenki miatta van veszélyben. Lehet, hogy még én is... nem hagyom, hogy Luhan mellett maradjon bármilyen értelemben is vegyük. Egyébként is... Shut is irtó jól védte - hangom mondandóm végére elcsendesett, elvesztettem erős dühömből táplált hangosságomat, mert rájöttem, nem kiabálhatok egy ilyen helyen, különben sem szabad hagynom, hogy provokáljon a szavaival, mert akkor hülyeségeket beszélek.
- Ne ítélkezz, ha megkérhetlek, kölyök. Ott voltál? Láttál mindent? Részese voltál? Nem. Egyébként is, én úgy tudom, hogy nem is tudtad, hogy meghalt - mondta hűvös, nyugodt hangnemben. Tényleg érett és felnőttes. Talán amolyan vezető típusra emlékeztet.
- Nem is tudtam - megráztam a fejem, hogy azzal is nemet intsek, miközben felsóhajtottam. - Beszéltem Chaenyollal. Ő ott volt. Ő látta. Ő részese volt - felvonta a szemöldökét, gondolom, nem hitte, hogy bárkivel is jóban vagyok a csapatból. Mivel nem mondott semmit, folytattam.
- Amikor Shu közétek vitt, már akkor tudta, hogy valami balul fog elsülni. Mindig azt akarta, hogy vigyázzak Luhanra. Legyek mellette. Amikor rákérdeztem, miért mondja ezeket, beavatott a titkaiba. Elmesélte, hogy mit csinál mindennap, mesélt a csapatról, hogy milyen ügyei voltak és vannak. Akkor találkoztunk először - szemeibe néztem, ő pedig bólintott, hogy folytassam. - Shu mindig félt attól, hogy nem megfelelő gyámja Luhannek. Hogy nem tud neki megadni mindent. Legfőképpen attól tartott, hogy egyedül marad. Azt mondta, tudja, hogyan érzek az öccse iránt. Ezt kihasználva pedig nem félt arra kérni, hogy örökre maradjak vele, legyek a támasza és legyek segítségére bármiben. Önző kérés volt, de nem haboztam megígérni neki ezeket. Végül mégis megszegtem az ígéretem, de visszajöttem. Valami hazahúzott, és helyesen tettem. Luhan sosem hívott volna fel, hogy azt mondja, szüksége van rám. Shu elmesélte, hogy sosem csinált törvénybeütközőt... vagyis semmi komolyat. És sosem akart rosszat tenni, sem a csapat. De valószínűleg nem kellett volna elfogadnia a kínaiak ajánlatát... milyen igaza volt. Végül megfizetett érte - keserűen elmosolyodtam, és felnéztem Kris tekintetébe. Merengő volt, de sütött róla az értelem és a felsőbbrendűség.
- Ezeket úgy ahogy én is tudom. De annak örülök, hogy ilyen könnyedén átlátod a helyzetet és velünk vagy.
- Sosem állt szándékomban ellenetek lenni - megforgattam a szemem és elvigyorodtam.
- Beszélt neked valaha Sehunról? - kérdezte és a hangulata érezhetően megváltozott. Megvontam a vállam.
- Egyszer, kicsit spicces állapotban állította, hogy kedves a számára. Kicsit úgy vettem le a szavaiból, mintha szeretné, de sosem mondta ki.
- Tudtam. Balfaszok társasága... - ingatta a fejét vigyorogva. - Tudod, Sehun a legfiatalabb a csapatban és Shu hozta közénk még anno. Sehun nehezen nyílt meg előttünk, és különös kapcsolata volt Shuval, mondhatni követte mindenhova, egy lépést sem tett nélküle és csak vele volt hajlandó beszélni eleinte. Később persze, kinyílt a csipája a kis gyökérnek, és a csapat lelke lett. Mindenki számára oly egyértelmű közeledését Shu nagyon barátságosan utasította el, és sosem beszéltek róla nyíltan, legalábbis előttünk nem. De Sehun sosem adta fel. És úgy látszott, mindketten élvezik azt, ami van köztük, se több, se kevesebb. Mindig olyan harmóniát sugároztak. Jók voltak együtt. Gondolom Shu védeni akarta és azért nem engedett neki. Mint most Sehun akarja védeni Luhant. De ez egy másik téma. Shutól akkor is hülyeség volt ez, meg a mostani is... arra kérni valakit, hogy ne szeressen belé valaki másba, badarság.
- Én megértem, hogy ezt kérte. És szerintem sosem volt igazán tisztában azzal, mit érez Sehun iránt.
- Sehun nagyon szerette őt.
- Tudom - bólintottam, egy kicsit csendben voltunk, majd folytattam. - Épp ezért nem akarom Luhant átengedni neki.
- Pedig, ha racionálisan gondolkodnál, pontosan ezt tennéd - kegyetlen őszintesége kicsit fejbe vágott. - Sehun megérdemli végre, hogy szeressék. És azt is, hogy ő is szerethessen.
- De nem őt! - dühös felkiáltásomra többen is felfigyeltek, így zavartan ültem vissza helyemre, kicsit elpirultan meredtem dühösen Krisre. Felidegesített, hogy erre terelte a témát, és, ráadásul védeőbeszédbe kezdett.
- De. Őt. Nem lehet arra fogni, hogy Shut látja benne. Mert nem őt látja benne, ez nyilvánvaló, Luhan alig hasonlít a bátyjára. Csupán összehozta őket a sors és az élet. Na meg Shu. Az elvesztését, tulajdonképpen együtt vészelték át. Egymás támaszai voltak. Sehunnak mai napig bűntudata van, hogy miatta kapott végzetes sérülést aznap az a barom.
- Megkérhetlek, hogy ne barmozd le? - felvontam a szemöldököm, ő pedig zavartan köszörülte meg a torkát.
- Bocs, a szokás hatalma, mindig így becéztük egymást - felsóhajtott, én pedig elnézően bólintottam.
- Mellesleg jogosan érzi magát bűnösnek. Hiszen Tényleg, miatta halt meg.
- Nem, tévedsz. Egy ilyen esetben, senki mást nem lehet hibáztatni, csak azt, aki a fegyver markolatánált volt. És határozottan nem Sehun tartotta a kezében a fegyvert. Légy ésszerű, és ne hagyd, hogy az érzelmeid befolyásoljanak. Shu azt kérte tőle, ne szeressen Luhanbe. Tudod, milyen harcot vív magával Sehun? Kézzel-lábbal hadakozik az érzelmeivel, pedig nem kellene. Nem tudjuk mennyi szabad napunk van még hátra, addig, amíg el nem jönnek, hogy bosszút álljanak Sehunon még pedig Luhanen keresztül. Ha erre a kevés időre boldogok lehetnek... és együtt lehetnek azok... miért akadályoznánk meg? Miért tagadnánk meg tőlük? Eleget szenvedtek már és fognak még legalább ennyit. Nem tudjuk mi fog történni a jövőben, viszont én és a csapat mindenáron megvédjük Luhant. Ennyivel mind tartozunk Shunak.
- Értelek. Tényleg... de próbálj te is megérteni engem. Kezdek megőrülni... Képzeld magad a helyembe. Évek óta vagyok Luhan mellett és kb. ugyanennyi ideje vagyok belé szerelmes, úgy, hogy ő nem tudja. Képes voltam lenyelni a nőügyeit és mosolyogva asszisztáltam minden barátnőjénél, míg én nyilvánvalóan oda voltam érte. Hiszen még a tulajdon bátyja is észrevette. Képes voltam várni rá és nem letámadni, semmit sem elsietni. Aztán jön Sehun, akit csak pár hónapja ismer és máris előrébb foglal helyet a szívében, mint én. Borzasztó érzés, és nem akarok lemondani róla. Pláne nem Sehun gyökérség miatt, utálom őt. Nem veheti el tőlem Luhant is!
- Megmondtam, hogy Shu halála nem az ő kezén szárad! - hangja megkeményedett, úgy látszik áttörtem a türelem-gátat. - Nézd, Kai, te nem vagy hülye gyerek. Luhan kit szeret? Téged, vagy Sehunt? Mivel tudod a választ... miért hagyod, hogy szenvedjen? Félre kell állnod. Van értelme annak, hogy mindketten szenvednek?

Nem tudtam válaszolni. Ő pedig tudta, hogy meggyőzött. A szívem ordított a fájdalomtól, és nem akart engedni, de ezúttal tudtam, hogy az eszemre kell hallgatnom, ami azt diktálta belém, amit Kris is. Nem tehetem ezt Luhannal. És magammal sem. Szemeim könnybelábadtak, lefelé pillantottam, hogy Kris ne lássa gyengeségemet, egy keserű, reszketős sóhaj szakadt fel belőlem, majd kezeim is utat találtak hajamba. Az asztalom könyököltem és nem tudtam elkerülni, hogy ne szipogjak. Érzékeltem, ahogy Kris felállt, és elment mellettem. Mielőtt teljesen magamra hagyott volna, szánakozón szorította meg a vállamat.

- Légy erős, kölyök! - mondta, megveregette a vállam és magamra hagyott.
Nem reagáltam rá semmit, hajamat erősebben szorítottam, és megpróbáltam nem teljesen összeomolni egy kávéház közepén.

***

Sehun POV

Jólesett, hogy Kris magamra hagyott. Jobb volt egyedül lenni most.
Még jócskán vízhangzott a fejemben a beszélgetésünk, és rájöttem, mennyire igaza van.
Tulajdonképpen bajban vagyunk. Már. (Nekem köszönhetően.) Már oly mindegy, ha engedek neki és magamnak. Viszont itt, nem csak erről van szó.
Én... szerelmes voltam a bátyjába. Azt hittem már soha senkit nem fogok úgy szeretni, mint őt. Amikor meglőtték - és miattam - azt hittem belehalok. Elmondhatatlanul borzasztó érzés volt. És ő utolsó erejével is öccse biztonságáért aggódott. Megesketett, hogy vigyázok rá és megvédem őt. Megesküdtem, hogy megvédem őt, vele leszek és nem szeretek belé.
Szégyellem magam, hogy megszegtem az ígéretem, és amiért hátat fordítok neki.
Bűntudatom van. Félek. Dühös vagyok... dühös, amiért újra szeretek... valaki olyat, akit nem szabadna.
Sóhajtva dőltem el a kanapén, és a díszpárnákat a fejem alá húztam.
Abban a pillanatban, hogy kezdtem volna reményvesztetten elszundítani, a telefonom hangosan jelzett, hogy üzenetem érkezett. Álmosságom abban a percben elmúlt, lendületesen felültem, de nem mentem a készülékért. Képtelen voltam rá. Ijedten meredtem az asztalon fekvő mobilra, elhúztam a lábaim, átkaroltam a térdeim és úgy próbáltam túltenni magam heves szívritmusomon. Nagyon is jól tudtam, ki írt, és nem éreztem felkészültnek magam arra, hogy elolvassam. Biztosan tele lesz fájdalommal, sírással és panasszal velem kapcsolatban. Félek... nem akarom. Shu olyan kegyetlen vagy...

Összeszorítottam fogaim, megacéloztam magam, és elnyúltam a telefonért. Csak tartottam kezemben, majd egy nagy levegővétel után feloldottam a billentyűzárat. Gyorsan nyitottam fel a borítékot, és míg vártam, hogy betöltsön, a szívem kiesni készült a mellkasomból. Elképesztően idegessé váltam. Majd, amikor megjelent a kellő oldal, szorongva kezdtem el olvasni Bambi szavait.

Feladó: Luhan
Címzett: Seth
Tárgy: I'm broked... again.

Sajnálom, hogy mindig akkor írok, amikor valami bajom van, de mióta meghalt Shu minden elromlott körülöttem. Minden megváltozott. Én is. Annyira örülök, hogy itt vagy nekem. Hogy számíthatok rád.
Tudod.. azon gondolkodtam, hogy lehet, nincs megengedve nekem a boldogság. Akárhányszor lehetőségem adódna, hogy ezt érezzem, valami maggátol benne.
Azt hiszem... szerelmes vagyok. De tényleg. Életemben először. Nem lehetünk együtt. Az indokot sajnos nem értem, de elfogadom. Most már tényleg elfogadom. A Mai volt az utolsó, hogy kimutattam mit érzek iránta és arra kértem, ne menjen el. Megígértettem magammal, hogy ez volt az utolsó. Úgy érzem kiszakított a lelkemből és szívemből egy darabot, és képtelen vagyok tovább elviselni ezt. Annyira nagy bűn azt kérni, hogy szeressen és törődjön velem.. valaki?
Nem valaki... az a baj, hogy én csak egy valakit szeretnék. Sehunt. A hülye szomszédomat.
Jongin a legjobb barátom. Jongin... aki évek óta mellettem van... ma valószínűleg miatta őt is elveszítettem. Mert ő, miután látta, mennyire összetörtem, felajánlotta a szívét, lelkét... és a testét. Én pedig megpróbáltam elfogadni. De nem tudtam megtenni vele és megbántottam. És megint ott tartunk, mint akkor, azon az esős éjszakán.. egyedül vagyok. Nincs mellettem senki. Annyira egyedül érzem magam. Sírni tudnék, annyira fáj. Annyira szeretnélek látni... talán te segíthetnél enyhíteni...

Mire a végére értem, összetörtem. Visszarogytam a kanapéra és remegve néztem a kijelzőt. Magam mellé dobtam a készüléket és kezeimbe temettem arcomat. Nem tudtam mit tegyek. Annyira sajnáltam Luhant, annyira nem akartam őt bántani, mégis kegyetlenül elbántam vele... rettegtem. Rettegtem az érzéseimtől, és sírni kezdtem az üzenetétől. Ez most már tényleg nem mehet így tovább. Tenni akartam valamit az érdekében. Felemeltem a fejem, és kezembe vettem a telefont.

Feladó: Seth
Címzett: Luhan
Tárgy: You are not alone

Nem vagy egyedül. Én itt vagyok.

A telefont gondosan visszatettem az asztalramú, majd magabiztosn felálltam és megtöröltem az arcomat. Az ajtóm felé indultam, kissé remegő térdekkel, de annál stabilabb elhatározással.

Szeretni akarom. Megakarom védeni. Ott akarok lenni vele és mellette. Nem akarom bántani már. Őt akarom...
Olyan kegyetlen vagy Shu... kegyetlen... és sajnálom, amiért megszegtem az ígéretemet. Többszörösen és most már végérvényesen is.  

10 megjegyzés:

  1. Két részletben küldöm, mert nem küldi el így a hossza miatt:/

    VálaszTörlés
  2. NAGYON SAJNÁLOOM!!!
    SZÉGYELLEM MAGAM!:$ BOCSÁNAT, HOGY EDDIG NEM JELENTKEZTEM!:/ BIANE MY FOVORITE SISTAR! :$$ <3
    Na de majd most szépen bepótolom! :)
    És a továbbiakban eléggé gyakran fogsz tőlem olvasni megjegyzéseket eme csodás történethez, vagy itt, vagy fészbukon. ;)
    Nos, akkor kezdeném. *izgul:$*
    1. Kötet - 001. fejezet: --> "Alig voltam hét-nyolc éves, amikor a szüleim meghaltak, egy autóbalesetben. Valójában tömegszerencsétlenség volt, rajtuk kívül huszonnégyen haltak még meg. Gyerek voltam és az is borzalmasan rossz volt, nehezen szoktam hozzá ahhoz a gondolathoz, hogy nem lesz kit anyának és apának hívnom. Hogy a gondviselőm helyére minden hivatalos papíron a bátyám neve került. Hogy csak mi ketten maradtunk. A szívembe lőtt lyukat a bátyám gondoskodása és szeretete valamelyest befoltozta.
    A kapcsolatunk olyan szoros volt, hogy ennél szorosabbat el sem tudok képzelni. Imádtam őt, felnéztem rá, ő volt a példaképem. Most pedig hirtelen megfosztottak tőle, és vissza akartam őt kapni, mindennél jobban, úgy, mint egy kisgyerek a játékát. Úgy éreztem meghalok nélküle.
    Még lélegezni is nehéz volt."
    Én már a legelső résznél beleszerettem a történetbe. De komolyan. Már olvastam jó pár blogot, amiben Luhant szenvesztetik..., de ahogy te leírod, élvezet olvasni. :D Na jó, nem azt mondom, hogy szeretem, ha szegény Bambit "vágóhídra viszik"..., mert akkor sírok. Dehátna. Tetsződik.:$ Imádtam, ahogy Sehun a magamódján ápolgatta Luhant...:)
    Na jó, akkor most ugorjunk pár fejezetet. :D Nem mintha azokon csak így túl lehetne futni, de tudom, hogy lesz még jó pár alkalmam kiélni magam, miután elolvastam a törénet folytatását. :$


    Na pár fejezet múlva megjelenik a történetben a táncos lábú, sármos, bugyiszaggató:$ -->JONGIN. *-*
    Egyszerűen a szívem szakad meg érte, hogy már csak így odaveti magát Bambinak, miközben ő nem viszonozza az érzéseit. :'( *nagyon sír* Nos, had vessek fel egy ötletet. :$ Hát kérem szépen, hogyha Luhannek nem kell, Kai, akkor írj hozzá engem! :$ Jongin is boldog, én szárnyalok az örömtől, és így legalább szegény halpofim nem lenne szomojú!:( Jaaa, és végre létrejönne a JONGBARA vagy a BARAKAI couple!!*-* :$$$$ Szerény fejecském szüleményei. :D:D
    De egyébként mindezek ellenére, hogy ennyire kínzod a főszereplőket, én rohadtul élvezem. :$$ :D

    VálaszTörlés
  3. 2. Kötet - 009. fejezet: --> "Másnap reggel olyan nyűgös voltam, mint már régen. Tényleg nem gondoltam volna, hogy egyszer a szexhiány lesz a problémám. Főleg úgy, hogy egy srácra vágyom nem egy egyszerű, szürke, hétköznapi lányra.
    De tekintve szerencsétlen helyzetemet nem lehettem együtt azzal, akire vágyom.
    Jongint valósággal fellöktem, akkor, amikor a fürdőbe akartam menni.

    Frusztrált voltam, mert álló taggal nem túl mesés az élet. Mielőtt Kai mellett elmehettem volna, dühösen ragadta meg a csuklómat, erőszakosan megrántotta és maga felé fordított.
    - Tudod, hogy megértő vagyok, ne lökdősődj kretén. Mi bajod van mostanában? - kérdezte értetlenül. Szegény, sajnálni kezdtem, mert mindig rajta csattant az ostor. Felsóhajtottam és esetlenül kiszabadítottam kezem szorításából. Kedveszegetten mutattam lefelé,tekintetével követte kezemet, majd amikor észrevette meredező férfiasságomat vigyorogni kezdett. - Oooohhh.
    - Már egy hete ezzel kelek Jongin. Szerinted? Kivagyok idegileg. Olyan frusztrált vagyok, hogy úgy érzem egy dinnyét is képes lennék szanaszét..."
    Áááá, ezen annyira röhögtem, hogy akkor, amikor elolvastam épp egy szendvicset habzsoltam be a suliban szünetbe, hogy ott fuldokoltam. :D:D:D Imádtam ezt az incidenst... :D *vigyorog*
    Na, de ami ez után jött sem semmi!....... :$$$$$$
    Mit gondolsz? Naná, hogy amint tovább olvastam letettem a szendvicset, mert féltem, hogy ha nem a röhögéstől, akkor a szapora levegővételektől, de biztosan, hogy meg fogok fulladni és jajj nekem. :/ :$$$$$$$$$$$ :D:D:D
    "- Luhan - biccentett felém félmosollyal ajkain.
    - Áll még az ajánlatod? - kérdeztem darálva és rögtön elkaptam derekát.
    - Melyik, édes? - nyalta meg ajkait és haját pöndörgette. Bosszantott, de nem érdekelt.
    - Ki vagyok éhezve, menjünk fel a tetőre - suttogtam a fülébe, ő pedig pár pillanattal később bólintott. Kézen fogtam és azon nyomban elindultunk, hogy minél előbb felérhessünk. Még elkaptam Kai lenéző pillantását, de megpróbáltam nem foglalkozni vele. "
    Nos, itt az elején még úgy voltam vele, hogy hát... oké, Luhan tedd ahogy jónak látod, hogy kielégítsd vágyaidat egész nyugodtan (hogy Vivi nővérem szavaival éljek:D) "digidugizd meg" a csajt!:/ :D:D
    DE!
    Amikor tovább folytak a "dógok" és Bambi nem érezte természetesen azt az érzést, mint Sehunnál, akkor már csak azt mondogattam magamban, hogy Naaa, Luhan!! Fejezzed abba légysziii! Sehun kell nekeeeed, nem ez a kiéhezett fruska!:/ Eriggyé' azt "digidugizd meg" Sehunat!:$$ :D:D
    Na, ezek után én úgy, de úgy, de annyira megörültem, annak, hogy "Bambi végre akcióba lép", hogy ne tudd meg! :$$$
    DE!
    Mégis le kell, hogy "osszalak"! :@
    Hát könyörgöm, hogy lehet így befejezni, ezt a szívmelengető, vérpezsdítő szituációt HE???????????? :(
    Nos, ha engem kérdezel, a 2. Kötet - 009. fejezetet így kellet volna befejezni --> "A szívem majd kiugrott a helyéről, pláne, mikor megéreztem nyelvét fogaimnak csapódni. Rögtön utat engedtem neki, végigsimított a szájpadlásomon, majd saját nyelvemet is mozgásba lendítve kezdtünk a legszebb csatába, amit már remélni sem mertem. Annyira élveztem, és olyan elégedetté tett, hogy boldogan sóhajtottam bele a csókba. Sehun nekem préselte magát, ennek következtében lankadó részem újra működésbe kezdett lépni. Elszakadt ajkaimtól és lehajtva fejét a fülem tövétől végignyalt a nyakszirtemig, majd vissza. Kéjesen nyögtem egyet, mire gyengéden harapott bele a fülcimpámba. Abszolút nem érdekelt, hogy akárki jöhet és megláthat bennünket, én már abban is benne lettem volna, hogy itt a helyszínen egyesüljünk, ha a helyzet úgy kívánja. "
    Ééééés....... a 10. fejezetet úgy kezdeni, hogy minden tök kúúúúúúl. :$$$
    De még így is, hogy Sehun megszólalt, és így sajnos a csodálatos "dógok" annyiban maradtak és szívszakajtó véget írtál a fejezet befejztével, még így így is kib**ul tetszett!!! *-* :$$ (Elnézést a káromkodásért, de nembírok magammal:$, remélem ezért nem tíltassz le vagy ilyesmi, mert akkor visszaszívom!:$ :D:D:D:D:D:D)

    VálaszTörlés
  4. Áhh, KIZÁRT DOLOGNAK tartom, hogy a 2. Kötet - 010. fejezet (17,5+)-os fejezeten csak úgy szó nélkül átfussak. Ez nem tűr némaságot! :$$ ahh. :$ felelevenítettem a történteket, és ohh. *-*:$$$ jajj. :$$$ *élvez,pirul,uhviouerpiuená-zik. :D:D:D)
    Kezdjük azzal, hogy nagyon frappáns ötletnek tartottam a (17,5+-os) elnevezést. Ühümm, igen ám, nagyon. :$$
    Igazából a 9. fejezet elolvasása után én már ki voltam éhezve egy HUNHAN (hogy finoman fogalmazzak:D) "együttlétre", amire ugyebár minden egyes fejezet elolvasása után ki vagyok éhezve. :$$
    VISZONT! (a változatosság kedvéért, hogy ne csak DE!-zzek itten -e:D:D:D)
    Mégis, amikor Kai & Bambi "akciózás" volt, nagyon megörültem, és perverz kis fantáziám, szorgosan képzelte el, az aranyat érő kezeid billentyűzéseit. :$$$$
    Bár a szívem rohadt ki a helyébű' szegééény Jonginért!! :'''''''''''''''(((((((((((((((( <3
    Mégis nagyon élveztem a félig jutott "dógukat" Luhannel. :$$$
    De valahogy igazából, a szívem mélyéről nem is akartam igazán, hogy lefeküdjön Kaival...
    Nem tudom. Én nagyon nagyon azt szeretném, ha HUNHAN forever lenne!:$
    És majd vele létesítsen csak ilyen kapcsolatot először, és utószor azután, hogy a mi kicsi Bambink "bebuzult,beyaoisodot,észheztért vagy rágyütt, hogy ez a fajta életvitel sokkal izgalmasabb(kinek, melyik jelző tetszik jobban. :$:D)"
    " - Luhan... felejtsd el őt. Én itt vagyok, ha? Én majd helyettesítem, mit szólsz? Ezerszer jobban bánok veled, mint ő. Ígérem, én nem ríkatlak meg, ha csak nem a gyönyörtől. Nem baj, ha nem szeretsz. Majd én szeretek helyetted is. Kérlek Lulu. Nem bírom már tovább nézni, ahogy szenvedsz és miatta gyötrődsz. Felejtsd el... engedd meg... engedd meg nekem. Kérlek Luhan - kétségbeesett hangja szívbemarkoló volt. - Szeretlek, Luhan. Teljes szívemből és boldoggá akarlak tenni - erősebben markoltam az egyenruháját és sóhajtozva hallgattam őt végig. A szívem fájdalmasan pumpálta véremet, én pedig képtelen voltam felfogni szavainak súlyát. Nem tudtam figyelembe venni, mekkora önzetlenség az, amit tesz és micsoda önsanyargatás is egyszerre. Nem szóltam semmit, képtelen voltam arra, hogy választ adjak, ködös, elborult agyam csak azt kántálta, hogy ő képes szeretni engem, én pedig semmi másra sem vágytam, csak hogy valaki óvón a karjaiba vegyen és szeressen. Babusgasson és senki és semmi ne legyen neki fontosabb a világon, nálam. Ezt akartam. Jongin pedig ezt ajánlotta. "
    Mint már említettem,(vagy, ha nem, akkor most mondom/írom), majdnem minden fejezetét a történetednek többször is elolvastam. :$$ Lehet, kinevetsz és azt mondod, hülye vagyok, vagy aranyosnak tartod, (amit ajánlok, mert tudod! kicsi az a bizonyos bors, de baromi erős!;) ) de ez az igazság. És nem csak azért, mert jáglibláblublá-ul tetszettek, hanem azért is, hogy jobban beleivódjanak, az események/emlékképek a fejecskémbe. :$ És milyen csudás ötlet vót! :$$*-*
    Nos, amit korábban belinkeltem részletet, arról akartam beszéni, csak éppenséggel a visszaemlékezés hatása alatt vagyok és huhhúú. :$ :D:D
    Na, amikor ezt a bizonyos részt olvastam, épp a suliban voltam... ültem a folyosón, körülettem pár osztálytárs beszélgetett... és... nos... én... ezen a jeleneten elkezdtem könnyezni.... felpattantam a popsimról és rohantam a mosdóba, hogy ne lásson senkise "gyengékedni", gyorsan kiríttam' magam, azt visszamentem a helyemre olvasni tovább.
    Ezt az incidensemet azért meséltem el, hogy érezd, hogy amit írsz, az az emberekre igenis nagy hatással van. Valkire így hat, valakire úgy hat, de hat. És a 6 az egy nagyon szíp szám. :$ :D:D(ezt csak azért, hogy ne legyen túl nyálas vagy ahogy én mondom "dzsabbás" :D:DD)

    VálaszTörlés
  5. 2. Kötet - 011. fejezet: --> Nos, ezt a fejezetet még csak egyszer olvastam el, és mégcsak ma, mert iszonyat betegen fekszem itthon lázasan és szinte az egésznapot átdurmolom. :///
    Bár lehet, hogy egyesek az eddig olvastak után, ezt nem hiszik el nekem. :D:D, De sajnos így van.:S
    Első reakcióm: EZAZZZZZZZ!!! A SZERELMEEEEEEEEMMM!!!! IMÁDLAAAAAAK, HOGY BELEÍRTAAAAAADDDD!!!! (ebbe a fejezetbe is)YEEEAAHHHMENNNNN!!KRIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS*-*********-* <3333333333333333333333333333 *boldooooogg,Krisre éheeees:$$<3*
    Ebben a részben, ugye sok dolog kiderült a múltal kapcsolatban. Hümm, fájdalmas emlékek.:/
    A szív szanaszét szaggatós rész ugye az e-mailes volt..., nos nem elég, hogy az orromból folynak a szíp dógok, a rész elolvasása után a szemem sem maradt szárazon. Na de persze abból már nem a takony folyt. :D:D:DD (Elnézést kérek túlzott nőiességem miatt. :$)
    Ennek a résznek a befejezése már sokkal jobban tetsződött, mint a 9. fejezeté! :$
    "Feladó: Seth
    Címzett: Luhan
    Tárgy: You are not alone
    Nem vagy egyedül. Én itt vagyok.
    A telefont gondosan visszatettem az asztalramú, majd magabiztosn felálltam és megtöröltem az arcomat. Az ajtóm felé indultam, kissé remegő térdekkel, de annál stabilabb elhatározással.
    Szeretni akarom. Megakarom védeni. Ott akarok lenni vele és mellette. Nem akarom bántani már. Őt akarom...
    Olyan kegyetlen vagy Shu... kegyetlen... és sajnálom, amiért megszegtem az ígéretemet. Többszörösen és most már végérvényesen is. "
    Gyönyörű befejezés!:) Imádlak! <3

    Remélem boldoggá tettelek ezzel a kis "rövidke" megjegyzésemmel!:) Ígérem, hogy mostmár gyakrabban fogok írni! Mert megérdemled! :*
    Szóval a lényeg a lényeg, hogy oda meg vissza vagyok, érted is , meg a történeteidért is, szóval nem tűkön ülve, hanem bombán ülve várom a folytatáááááást! Remélem nem akarod, hogy a te szeretett Hugocskád felrobbanjon!! :D
    1...2...3.. siess Adriii már nincs sok időőőm!! :'((((( :D:D
    Szeretlek és büszke vagyok rád na! :) <3

    VálaszTörlés
  6. Nos, úgylátszik a 2 megduplázódott:)

    VálaszTörlés
  7. Bár Kait nem szeretem, a szívem még is majd megszakadt rajta. Lulu GONOSZ!! Amúgy az elején az a párbeszéd engem meglepett, de tetszett, hogy Kris hatott Jonginra. VÉGRE. Sehunie meg kezd észbe kapni, és ez a → "Nem vagy egyedül. Én itt vagyok." OMFG! Akkorát dobbant a szívem. Ez olyan tipikus, hogy a sztoriban vannak ilyen aprócska, sok jelentéssel bíró dolgok, na és ez PONT olyan volt számomra *-* ahol... hogy mondjam... 'elszakad a cérna' és valami furcsát érzel. Igen, talán így tudnám megfogalmazni :3
    Mindenesetre ESZMÉLETLEN a fogalmazásod és imádom minden egyes betűjét! Örülök, hogy rátaláltam a blogodra.
    Siess a következővel♥

    VálaszTörlés
  8. ( Mármint úgy rátalálni, hogy anno, nem tudom mikor xD )

    VálaszTörlés
  9. Jó... én is nagyon sajnálom... hidd el, hogy nincs erőm válaszolni neked, semmi nincs az eszemben, amivel kellőképpen megtudnám hálálni, hogy írtál és ilyen hosszan. :) Pabo ^^'
    Szerencséd, hogy hoztam magammal a gépet, így végre elég fittnek lrzem magam arra, hogy válaszoljak, bár nem olyan hosszan. Mianhwe addig nem tudok hálálkodni, míg te dícsérni. :$ Megsúgnűm, hogy majdnem mindegyik bemásolt részlet az én kedvemceim is. :) Haladjunk sorba, lets get started! :D
    Már a prológus feltéve után tudtam, hogy ezt folytonosan fogom írni és szeretni fogom. De jómagam sem gondoltam volna, hogy ennyire élvezni fogom az írását, tekintve, hogy eddig csak a hetero szerelmet tudtam "papírra" vetni. A yaoi mindig a kedvenceim közé tartozott, de sosem gondoltam, hogy én is írhatnék ilyet. Úgy, hogy ezt köszönje mindenki Viviennek, s én is. Szóval, köszönöm, hogy már a kezdetektől támogatsz, még ha nem is fejezted ki magad.

    Szóval Kai... Kim Jongin szerepe elengedhetetlen volt a számomra, tekintve, hogy eredeti felállásben vele akartam írni, csak aztán Vivi redumált Sehunre aztán Hunhanre. De nem lennék én Én, ha nem írnám bele... egyszerűen hiányozna. Valójában nem akartam neki ilyen szívszaggató szerepkört osztani, teljesen akaratlanul csöppent bele szegénykém, de utólag nem bánom, mert senki blogjában nem láttam még így megnyilvánulni, így örülök, hogy én hozhattam létre ezt a fajta Jongint. And... he is my love, so.... you know... :D Reménykedem benne, hogy még létrehozhatok neki egy boldog befejezést.

    Imádtam kanos Luhant írni, de utólag belegondolva nehezen tudom ráképzelni ezt. Mégsem bánom sosem, hogy színt is adtam neki. A lányt meg kell értenetek... nem akarja elfogadni az érzéseit, így visszafordul hetero érzéseihez, de rájön, hogy most már az a természetellenes neki.
    És szeretem úgy abbahagyni a részeket, hogy "lógva a levegőbe", hogy csigázzalak titeket :D

    Annyira büszke vagyok magamra, hogy feltaláltam a 17,5+-t XD És annyira jólesik, hogy elismered csodás ötletemet. :D Igaz, milyen kis kreatív vagyok :3 A Hunhan után a kedvencemmé vált a KaiLu páros. Akármennyire szenvesztetem őket, öröm írni a KaiLu momenteket. Még nagyobb öröm látni, hogy tetszik nektek és elégedettek is vagytok, de végül mindenki úgy gondolja, ahogy én: Luhan csak Sehunnal az igazi. :)
    Kai rövid monológját irtó könnyen írtam, valahogy olyan helyénvalónak tűnt az önfeláldozása, és Luhan nemtudom érzései pedig tökéletesen passzolnak hozzá. Így kerek az egész, így szomorú és megható. Imádom terrorizálni őket, szétszedni a lelküket apró cafatokra, sajnos csak ehhez értek és bármennyire is fáj nektek és valójában nekem is, ezt a történetet már nem lehet boldogan írni. Ennek ilyen az alapja: melankolikus.... tudod, mint az I Miss You, annak is melodráma a besorolása, hát azt hiszem ennek is. :$

    11. rész... nemistudom. Köszönöm <3<3<3
    Remélem nem okoztam nagy csalódást a 12.résszel. De még nem hozhatom őket össze... akkor véget érne kb. a történet. De annyira meghat, mikor olyanokat írsz, hogy: "Gyönyörű" 'Büszke vagyok rád' "sistar" "Imádlak" stb. Egyszerűen jólesik a lelkemnek, akár csak Baek, Do, Chen hangja.. és könnyeket is csalnak a szememben, bár te még ott nem tartasz, de tudom, hogy elfogod érni. :$
    Köszönömköszönömköszönömköszönöm, boldoggá tettél, bocsánat, hogy csak most válaszolok, de értsél meg no és ne durcizzatok mindketten, mindennapom szenvedés, majd elmesélem mi volt tegnap... kb. sírógörcs volt rajtam, mégsem sírtam, na mindegy... :'D
    Boldoggá tettél és akarom, hogy még tegyél boldoggá. :$ <3
    Csókollak, te érzékeny lelkületű kisebb kiadású Én. :D



    VálaszTörlés
  10. Leoness *-*
    Szeretned kell Kait! Komolyan... én is utáltam, de most már el sem tudom képzelni, hogy ne szeressem. Eszméletlenül édes srác. :)
    Luhan nem gonosz... csak érzelmileg ingatag, ezért akaratlanul megbánt mindenkit maga körül. ^^"
    Krisnek ilyen vezér szerepe van, mindenkit a helyes útra terel, mert ő egy okos férfi <3 :D
    És igen. Ezaz. Végre valaki észrevette az elrejtett kis mondatomat, ami megegyezik a címmel és az elején is volt. Sokat gondoltam, hogy mi legyen a válasz... hosszút és drámait akartam, de végül emellett döntöttem, és örülök, hogy feltűnt neked :3 :)
    Nem csak én hatok rátok a fejezetekkel, hanem te/ti is a kommentekkel. *-* Eszméletlen érzés, eszméletlenül jó és eszméletlenül köszönöm! :)
    Én is imádtam minden betűdet, itt is és a blogodnál is. ^^

    Örülök, hogy megtaláltuk egymást! :)) (mindegy mikorxd)

    VálaszTörlés