2013. szeptember 7., szombat

1. Kötet - 008. fejezet

This picture... oh my gosh so gorgeous *-*


Seth POV

A telefon hangosan csörrent meg a párna mellett, a fiatal férfi morcosan fordult a másik oldalára, de a készülék nem akart elhallgatni, így felült, kezébe vette a telefont és mérgesen hallózott bele.

- Kicsit kedvesebb fogadtatásra vártam - szólt bele egy mély hangú illető.
- Kivel beszélek? - kérdezte és megdörzsölte a szemét, elnyomott egy ásítást és kikelt az ágyból.
- Nem hiszlek el, de komolyan... - sóhajtott a másik férfi kissé csalódottan.
- Kris? Itthon vagy? - megköszörülte a torkát, hogy leplezze zavarát, amiért nem ismerte fel elsőre barátja hangját. - Sajnálom, korán van még.
- Mindjárt kilenc. Egyébként igen, és most szállt le a gépem.
- Kéne egy fuvar, mi?
- Meg szállás, haver.
- Húsz perc, addig foglald le magad. Egyél, vagy nem tudom... ugye jó hírekkel jöttél haza? - kérdezte reménykedve, de a hosszas csend a túloldalról nem engedett jóra következtetni. - Gondolhattam volna. Te mindig csak rossz hírekkel szolgálsz.
- Luhan? Hogy van?
- Majd megbeszélünk mindent, ha találkoztunk. Na csá.

***

A két férfi csendesen ült egymás mellett az autóban. Seth az útra figyelt, Kris pedig rá. Évek óta barátok voltak és amolyan munkatársak is, Kris Shu halála után külföldre ment, Seth pedig itt maradt, hogy figyelhesse Luhant és vigyázhasson rá. Sosem lehet tudni, hogy mi leselkedik az emberre, főleg, hogyha egyedül van és nem tud semmiről. Ezért kellett Seth. Habár csak e-maileztek, rengetegszer figyelte a fiút közvetlen közelről.

Azóta, mióta a srác megtudta, bátyja már nem sokáig fog élni. Azóta az esős nap óta, figyelte. És gyűlölte, amiért nem lehetett vele őszinte... de ezt kérte tőle a bátyja. Neki is nehéz volt együtt élni a tudattal, hogy a legjobb barátja, a szerelme nincs vele, de Luhannek ezerszer nehezebb volt. Az utolsó szalmaszál is eltűnt az életéből, és látta miként megy tönkre lassan a fiú. Bár próbálta tartani magát az emailjei és a viselkedése is, mind arra engedtek következtetni, hogy nagyon nincs rendben a fiú.

- Nagyon el vagy gondolkodva - jegyezte meg Kris.
- Kicsit feszült vagyok, bevallom. Meddig maradsz?
- Amíg ez az ügy le nem zárul.
- Felkerestek?
- Nem mondanám... inkább én mentem hozzájuk, persze senki sem tudott róla, hogy ott vagyok.
- Gondoltam, hogy van ennyi eszed.
- Ezek nem fogják annyiban hagyni.
- Tudom - Seth bólintott és szorítása erősödött a kormányon.
- Nem tudlak Sethnek hívni, ne haragudj - mosolyodott el hirtelen Kris. - Annyira nem illik hozzád a külföldi név.
- Miért a Kris jobb?
- Csak rám kell nézni, magas vagyok, jóképű vagyok, kreatív vagyok, ilyen név is dukál egy ilyen emberhez.
- Könyörgöm, ránk szakad az ég... - nevetett fel hangosan. - Még mindig ugyanolyan idióta vagy.
- Kikérem magamnak, pusztán egészséges önbizalommal rendelkezem.
- Ja... Sajnálom... hogy ennyi bajt okozok - nyögte ki halkan és továbbra is az úta koncentrált.
- Ne hibáztasd már magad.
- De Shu is-
- Csend! Ne beszéljünk róla. Ami történt megtörtént. Ha nem miattad, maga miatt halt volna meg. És amúgy sem miattad volt. Ő hősködött.
- Ne használj ilyen hangnemet, ha róla beszélsz vagy kihajítalak a kocsiból.
- Hűűű, de ijesztő tudsz lenni, ember!
- Komolyan mondom Kris. Az életemet köszönhetem annak az embernek. És ezért ő a sajátjával fizetett. Még élek hálás leszek neki, mindemelett ő volt a legjobb barátom. Megkérlek, hogy tisztelettel emlegesd őt, különben még a szart is kiverem belőled. Tudod, hogy képes vagyok rá.
- Jól van, nyugi, anyatigris. Apropó... Luhant akarják - sóhajtott fel, a kocsi pedig lefékezett. Seth hitetlenkedve bámult a mellette ülő srácra, arcéle megkeményedett, majd düh csillant a szemeiben.
- Nem hagyom. Őt, tényleg nem hagyom.
- Tudja már, hogy ki vagy?
- Még csak nem is sejti.
- Meddig akarod titkolni?
- Mindvégig titkolni fogom Kris. Shu-
- Ő már nincs itt - vágott a fiú szavába.
- Ő kérte. Nekem szent a szava - mondta csendesen, Kris nem válaszolt, csak fáradtan felsóhajtott.
- A sulijában fogok dolgozni, mint tesitanár. Megtanítom egy-két dologra.
- Önvédelemre tanítsd, mert szegény nem tudja, hogy vannak öklei meg lábai, amik nem csak evésre meg sétára valók - mondta Seth fejcsávólva, mire a másik vigyorogva nézett ki az ablakon, miközben bólintott egyet.

***

Luhan POV

Persze, iskolanap, mi? Azért keltem fel hajnalok hajnalán, hogy tíz órakor mindenkit hazaküldjenek, mert a tanárok kirándulni mennek. Miért nem adták ki az egész napot? Aigoo, de bosszantó.
Mérgesen caplattam haza, egy kavicsot rugdostam magam előtt a hátamon a hátizsák hanyagul lógott. Mielőtt megevett volna az ideg a vidám Jongin ugrott mellém, kicsit meglökött, elvesztettem az egyensúlyom és majdnem bebuktam az árokba, de ez a félnótás még idejében elkapott.
- A sírba viszel Kai - sóhajtottam és zsebrevágtam a kezeimet.
- Na, milyen volt a mai napod?
- Mintha nem mellettem ültél volna végig... - forgattam meg a szemem ő meg zavartan nevetett fel.
- Ez csak amolyan reflexből feltett kérdés.
- Aha. Hülye vagy. Inkább csak menjünk haza, kivagyok.
- Még csak egy hete  jöttél vissza a suliban, de végre újra magunk között tudhatjuk a kiálhatatlan énedet is. Juhéé! Annyira hiányzott már! - gúnyolódott, mire sípcsonton rúgtam és morgolódva mentem elé, hogy vegye a lapot, nincs szükségem a társaságára. A hátamra csapott egy kisebbet és nevetve ért be. Sóhajtottam, de nem szóltam semmit. A hazafelé út innentől kezdve csendben telt.

Amint a tömbházhoz értünk valamilyen nyugodtság vett uralma alá. Mindig ezt éreztem, ha hazaértem. És ilyenkor mindig eszembe jutott Sehun is, aki bár mellettem lakik, elérhetetlenebb, mint egy világsztár, aki állandóan utazgat. Esküszöm, olyan akaraterővel rendelkezik, mint kevesen.
Miután együtt voltunk kint a temetőben, egy kicsit összekovácsolódtunk. Jó, nem mondom, még mindig bunkózik, ha meglát, de most már rájöttem, hogy csak azért, hogy távol tartsa magát tőlem. Neki ez jelenti a védelmet. Amikor ez felrémlik bennem, mindig elmosolyodom, mert ezek szerint hatással vagyok rá, nem is kicsit, csak valamiért nagyon tartja magát.

"Nem akarom, hogy bajod essen..."

Azóta sem tudtam megfejteni, mit akar ez jelenteni. Ha együtt lennénk... veszélyben lennék? Mi ő? Valami maffiatag, vagy mi? ... Hülyeség. Egy hülye ürügy, bár neki annyira fontos, hogy bármit képes elkövetni ellenem, csak, hogy mindig haragot tápláljak iránta. A leghülyébb taktika, de mivel elég heves természetű vagyok a legkisebb irritáció gyanús tettével a plafonra küld és folyton vitázunk.
Mostanában kérdés nélkül jelenik meg a lakásomban és én is az övében. Nem olyan jégszobor, mint eddig, közvetlenebbek vagyunk a sírlátogatás óta, ő és Kai általában marják egymást és fújolva néznek a másikra, de mivel én is így vagyok Sehunnal fel sem tűnik. Szépen eljátszadozunk így hármasban.
Bár így viselkedik, tudom, hogy bármikot a tűzbe menne értem és ez abszolút kölcsönös. Nagyon sokat jelent a számomra, és erről Seth mind tud is. Jongint nem akarom az érzéseimmel terhelni, hiszen, ő meg belém szerelmes vagy mi a szösz, szóval elég tapintatlan lenne áradozni a saját szerelmemről éppen neki. Így a legjobb választás erre Seth.

Sokat mesélt a bátyjámról. Egy olyan oldalát mutatta meg nekem, amit én nem ismertem. Például, ugyanolyan makacs természetű volt, mint én és könnyen fellehett idegesíteni - mint engem. (Bár ezeket tudtam...)
Megtudtam, hogy végülis mit dolgozott kicsit illegális kategóriában. Nem csinált semmit rosszat, inkább ő volt a jófiú, de erről senki sem tudott. Kicsit törvénytelen módon intézett el pár rossz fiút, akik veszélyt jelentettek volna ránk, és felötlött bennem, hogy talán ezáltal halt meg, de nem mertem erre rákérdezni, nem tudtam volna átvészelni mégegyszer. 
Lényegében összeköttetésben volt a rendőrség adathálózatával, így kitudta szűrni kik azok a szöuli lakosok, akik droggal kereskednek, vagy pénzt hamisítanak, vagy nőket bántanak. Nem mártírkodott és hősködött, hogy minden ilyen rosszfiúra rászállt, csak arra, akik neki is ártottak. Sokan keresték őt az alvilági emberek közül, mert elhíresült a hatékony módszereiről és a kézrekerítéseiről, így sokszor kellett sort keríteni arra, hogy megvédja magát a hírnevét a barátait és engem.
És Seth is ebben segítette őt. Ennél többet nem mondott, én pedig nem mertem kérdezni. 

Viszont amíg Sehunnal mosolyszünetet ápoltunk, Sethhez közelebb kerültem, és rájöttem, hogy megszerettem. Nem telt el úgy nap, hogy ne írtam volna neki, vagy ő nekem. Biztonságérzetet adott és megnyugvást a lelkemnek. Nem tudtam ki ő, hol lakik, hogy néz ki, hány éves és stb... csak annyit, hogy férfi és a bátyám legjobb barátja volt. Ez mégis elég volt és nem érdekelt a többi. Megszerettem és kész. Nem úgy, mint Sehunt, mert azt hiszem belé szerelmes vagyok... de Sethet is szeretem. Meg Jongint is. Talán ezt nevezik barátságnak. Tudom, hogy nem tudnék könnyen elszakadni tőle, ha arra kerülne sor. Talán végképp összetörnék... azt már végképp nem tudnám elviselni. 

Ahogy így elmélkedtem lassan felértünk a lifttel a megfelelő emeletre, és az ajtónk elé érve oldalra pillantottam, és egy megdöbbent arccal találtam szembe magam. A szomszédom és vele egy magas szőke srác ugyanúgy próbált bejutni, mit mi ketten.
- Ti mit kerestek itthon? - kérdezte Sehun és a hangja olyan volt, akár a cseppentett méz. Francokat, durva volt és értetlen.
- Mindenkit hazaengedtek, mert a tanárok kirándulnak, seggfej - feleltem hasonló stílusban. 
- Annyira imádom, ahogy beszéltek egymással. Feleslegesen voltam féltékeny, köszi haver! - szólalt meg Jongin is és szalutált Sehun felé. Megrökönyödő pillantásomat semmire sem méltatta, az érdeklődő idegen ekkor hangosan kacagott fel. 
- Hát, Sehuna nem gondoltam volna, hogy ilyen jó viszonyt ápolsz Luhannel - nevetett továbbra is mély hangján, olyan komoly és hűvös volt a megjelenése, hogy kicsit ijesztő volt nevetni látni. Az, hogy tudta a nevem, és Sehunt Sehunanak hívta összezavart, és ez nyilván kiült az arcomra. 
- Áh, igen! Ismertem a bátyjád, így sokat hallottam rólad. Kris vagyok - nyújtotta a jobb kezét, én pedig megsemmisülten ráztam vele kezet. - Örülök, hogy végre találkozhattunk. De elég sok a megbeszélnivalónk, szóval, ha megbocsájtotok... Sehuna takarodjál már be - tolta meg a srácot, aki bambán meredt maga elé, majd egy "jójó" után bementek és hamarosan a zárt ajtóval szemeztem.
- Hát ez fura volt - sóhajtotta Kai, kivette a kezemből a kulcsot és ő maga nyitotta ki az ajtót. 
- Igen... nagyon furcsa. Kris egy elég ijesztő alak, nem? - kérdeztem belépve a lakásba. Kai csak vállat vont, majd levetődött a kanapéra. - Héé és mi ez a féltékeny duma? Miről maradtam le?
- Áhh, semmi semmi, régi incidens, felejtsd el - jelentette ki gyorsan, majd felállt és a konyhába trappolt. - Összedobok valamit, éhes vagy? - vigyorogva vett a kezébe egy kést (habár semmilyen hozzávaló nem volt még előkészítve), bólintottam, majd befoglaltam a fürdőszobát, leginkább azért, hogy kicsit egyedül legyek. 

Sosem láttam még senkit sem Sehun körül. Mindig egyedül volt. Sosem vitt fel senkit a lakására. Kris pedig olyan hirtelen jelent meg, hogy nem is tudtam rögtön feldolgozni az esetet. Az pedig, hogy ismerte a bátyjámat csak még inkább összezavart. Mindenki ismerte a bátyjámat. Ennyire népszerű volt? Vagy csak nagy volt a baráti köre? És én miért nem ismerek egyet sem közülük? És miért hívta Sehunának? Ilyen jó kapcsolatban lennének? Ki ez a srác? Miért zavar ennyire a jelenléte? Miért vagyok féltékeny, amikor semmi félreérthető helyzetbe sem kerültek... vagy maga az, hogy vele van? Minden srácra féltékeny leszek, aki a közvetlen közelében lesz? Ennyire hülye lennék? Aiiissshh, ez egyre idegőrlőbb... 

Összeborzoltam a hajam, és úgy döntöttem a legjobb az lesz, ha veszek egy hideg zuhanyt, hogy kiverjem ezt a sok barom kérdést a fejemből és újra normális emberi lénnyé változva, úgy gondolkodjak, mint minden velem egyidős fiú.
Kéne egy barátnő is, hogy elfelejtsem azt a köcsögöt... és, hát vannak szükségleteim... amiket kikellene elégíteni, mert sajnos már az éjszakáim sem olyan nyugodtak, mint remélné az ember. Arra várok mindennap, hogy végre ágyba kerüljek és alvás közben legalább ne kergessem az idióta gondolataimat, ehelyett még ott sem lehet nyugtom, mert folyton folyvást vele álmodom, ami okoz némi kellemetlenséget reggelente. Néha annyira kihatnak az érzelmeimre, hogy még a suliban sem tudok összpontosítani és muszáj a wc-be zárkóznom, hogy... hát mondanom sem kell. 
Ha ma is vele álmodom, cselekedni fogok, nem csak mondogatni. Így is ezer lány epekedik a csókomért... Valaki csak megfelelő lesz. Valaki, aki magas és szőke... igen. Tökéletes gondolat. 

2 megjegyzés:

  1. TUDTAM! (:DDDDD)
    Azt hittem kicsit későbbre tervezed a leleplezést, megleptél.
    És Kris volt a legjobb választás.*-* Teljesen beleillik ebbe a hangulatba. " Csak rám kell nézni, magas vagyok, jóképű vagyok, kreatív vagyok, ilyen név is dukál egy ilyen emberhez." A kis langaléta egoista, nem is lepett meg amikor így írtad le.:D De ettől olyan ellenállhatatlan.^^ Remélem beleteszel még legalább egy-két embert (khmm, Chanyeol, Yixing:DD).
    Kai annyira aranyosan féltékenykedik hogy meg lehet zabálni.*-* Meg milyen édesen próbál közelebb kerülni Luluhoz:') Jajj rágjam meg azt a szexi pofiját.
    Sehun.. Jajj nem baj mit mondott Shu, valld be Lu-nak hogy szereted te gyökér*-* :DD Ahh, ezt a gyereket csak imádni lehet.
    Szegény Luhan. Miért kell ennyire kínozni Bambit?xd *haragszik* És ééééén szőke, magas vagyok!:'D Remélem itt rám gondoltál. * kiskutya szemek* És én is féltékeny lennék Kris-re.. Hiszen csak rá kell nézni:$ Szegény Lu mit élhet át:(
    Teljesen beleélem magam.xD
    Remélem lesz benne vér a későbbiek folyamán.*-* Ha már az egyik szereplőt nem vagy hajlandó kinyírni.:D
    Ugye ma este hozol új részt?^^ És mostmár kínozhatnál valaki mást is.:D Nem szeretem ha Bambit kínozzák.
    Éééés gyorsan gyorsaaaan gyorsaaan írj.*-* Már nagyon el akarom olvasni.
    Még mindig szőke, magas vagyok;)
    Vigyázat, fangörcs következik:
    fklegjlswogwkrghlsjgéwolkgrwnwfv
    SEHUUUUUUUUUUUN, LUHAAAAAAAAAAAN, JONGIIIIIIIIIIIIIIIN.
    Ahhh, imádom őket*-*
    Fangörcs vége.
    Ja, mégse...xd
    Sehun szerelmem, csak Lulunak adlak át, senki másnak. Rá nem leszek féltékeny, csak egy kicsit.^^
    Kris:$ Haba, haba, ha azt a palit meglátom... * elfelejtett beszélni, ezért csak dfkdjglédkgéowskg* Imádom imádom imádom!
    Mostmár tényleg vége:D
    Az első számú rajongód vagyok! És köszönöm, hogy mindennap hozol új részt!:') Ezzel felvillanyozod szürke mindennapjaimat*-* :D
    Respect tesó ♥
    És még mindíg szőke,magas vagyok;) :DD (ennyit megtehetsz az első számú rajongódért:$)

    Ilyen fejeket vágok, amikor :
    Olvasom a fejezetet : http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130820125629/degrassi/images/7/7a/Excited-Gif_zps074b56e8.gif

    Ha Luhant bántod : http://25.media.tumblr.com/13734f531ec0ee10ad624c5ff1c41d1b/tumblr_mh8j3qrE3P1s38eg8o1_500.gif

    Ha vége a résznek : http://data1.whicdn.com/images/58573115/tumblr_inline_mkla6wDsHc1qz4rgp_large.gif

    Remélem megjeleníti a gifeket, és csak úgy mellékesen, szőke és magas vagyok.:DD
    Ííírd gyorsan a következő részt.:)

    VálaszTörlés
  2. Na, elérkezettnek látom az időt, hogy hajlandó legyek válaszolni erre a csodálatos kommentárra.
    Tudom, hogy cseppet elhúztam az időt ezzel kapcsolatban, de nem győzöm büszkén ordibálni, hogy EGYETEMRE járok, és semmire semmi erőm. A fáradtságom miatt annyira vagyok képes, hogy feküdjek üres fejjel, mint egy darab fa és én balga vállalkoztam arra, hogy angol felirattal végigfussam a Nice Guy 9 részét, ami még visszamaradt. T_T Hát kb. az egészet alig értettem, de arra jó volt, hogy feszültségoldásként az utolsó két részt végigsírjam. ^^ Hajrá Song Joong ki egy fiatal Gong Yoo vagy, hogy a kurvaanyád amiért bevonultál most augusztusban :(

    Na, de nagyon elkanyarodtam. XD
    Szóval KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM!!!! Ezt még leírnám vagy 100x, de az is elég, ha vízhangzik a fejedben. ^^,
    Annyira hálás voltam és vagyok, amikor olvastam/olvasom ezt a hozzászólást, mosolygtató és tiszta Te vagy. Írnál egy blogot tuti jó lenne. Annyi hülyeséget összetudsz hordani, ami a végén egy kerek egészet alkot és végre kinyírhatnál valakit, mert ez a szíved vágya. :D
    Amúgy meg... most elkezdek egyenként reagálni rád.

    Nem akartam ilyen hamar lerántani a leplet Seth/Sehunról, de sokan jöttek rá, és nem féltek ezt elmondani Facebookon, ami kissé lesokkolt és próbáltam megcsavarni a dolgot azzal, hogy Sehun beleolvas, megmosolyog, stb, szóval terelni akartam, de aztán gondolkodóba estem, hogy tulajdonképpen nem haladok egyről a kettőre, így be kellett dobnom ezt a kártyát és azt hiszem jól sült el.
    Krist azért hoztam be, mert tényleg nem tudtam másra képzelni a szerepet, amit neki szánok - nem tudom mennyire lesz akciódús és vérengzős, de ha úgy hozza a sors, akkor Kris ott fog kulcsszerepet betölteni, ennyit elárulhatok. - És ő amúgy is hangoztatja, hogy egy Isten kár lenne szerénynek beállítani és tulajdonképpen őt nem is lehet. :D:D
    Szeretnék még tagokat belevinni a sztoriba, de egyelőre ötletem sincs, hogy milyen szerepkörbe, most úgy ahogy üres vagyok és nem tudom megérné-e egy-egy mondat miatt behozni Chaenyolt vagy D.O.-t meg Layt. Mert őket akartam az elején, de most nem tudom lesz-e nekik helyük itt. Ha itt nem is, a következő blogban lesz, mert of course itt nem állok meg. :D:D

    Kai az én Istenem és nem tehetem meg, hogy nem teszem főszereplővé, ezért ha olvasni fogod az új részt megfogsz ölni, de nem tudok kitérni előle, muszáj így írnom, szükségem van rá. XD Mianhwe. ˇˇ
    Ja Luhan s a szenvedései..

    Hát figyelj, ha a prológot újraolvasod, rájöhetsz, hogy ez egy MELODRÁMA xd fuch this shit. XD Szóval, sajnos Bambimat még egy ideig lelkileg esetleg fizikailag fogom terrorizálni, és örülj neki, ha már megölni nem is ölöm de bántani bántom. :D És amúgyis ott van neki Sehuna, hogy megvédja, fuccckkk az a pali mostanában a sírba visz.
    Mióta elkezdtem vele írni kb. egy szinten van Kaival és kikészít mennyire szexi az a poker face pofija. Meg a grimaszolós feje. Aaaj god. :D

    Én barna középmagas vagyok. ;)

    Hallgass sok EXO-t és várjad a nyakláncodat 18-tól októberig kell megérkeznie. XD

    Egyébként éppen írok, szóval hajnalban fent lesz a rész... és .. utálni fogsz valószínűleg... hmm hmm hát nem árulok el semmit. Jongin forever *nyáladzó kislány*
    Saranghaeee ^^ (bármit is mondjak neked viberen xd )
    (ezt a megjegyzést 35 percembe telt megírni és ezt az időt fordíthattam volna a 10. részre is XDD)

    VálaszTörlés