2013. augusztus 30., péntek

1.Kötet – 000. fejezet - Prológus





„Ígérd meg, hogy nem zuhansz magadba. Túl kell élned. Te vagy az utolsó a családban. Sajnálom. Ne haragudj, amiért magadra hagylak. Fogd ezt a telefont. Ha szomorú vagy és fáj… írj annak, az embernek, akinek a száma benne van. Rábízlak. Ő egy jó ember… Szeretlek Luhan!”

Már akkor tudtam, hogy nem fogom megtartani a neki tett ígéretemet. Hogyne zuhantam volna magamba. Amikor hazamentem, nem várt semmi és senki. Az eddig érzett otthon melege megváltozott és szó szerint taszított az a kongó üresség. Nem tudom, hogyan kerültem a belvárosba, de ott voltam, egy padon ültem és a telefont szorongattam a markomban. Nem sírtam. Nem törtem-zúztam. Pedig legszívesebben minden ember képét bevertem volna, visszamentem volna a kórházba és addig ráztam volna a testvérem, amíg fel nem ébred. Legszívesebben kisírtam volna a lelkemet – de nem mertem.

Lüktető érzésekkel meredtem a telefonra, és feloldottam a billentyűzárat. A rám törő érzésektől megijedtem és inkább lezártam. A hirtelen érzett nyugalom – hogy mégsem vagyok egyedül – megrémisztett és bűntudatot éreztem. Lehajtottam a fejem a telefont kiejtettem a kezemből és felhúztam a padra a lábam.

„Egyedül vagyok.”

Nem emlékszem, mikor nyúltam újra a telefonért, nem emlékszem mikor kezdtek hullani a könnyeim, és arra sem mikor kezdett szakadni az eső. Nem emlékszem mi változtatta meg a döntésem – miszerint nem nyúlok a mobilhoz – de egyetlen szót gépeltem be és küldtem el az egyetlen számra, ami megtalálható volt a készülékben.

„Félek”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése